Showing posts with label edible image cake. Show all posts
Showing posts with label edible image cake. Show all posts

Wednesday, 27 April 2011

Barbie cake for Batrisyia & Insyirah...



tq En Ghazalli (lect. IPRM yang sedang cuti belajar buat Phd di UKM) kerana sudi berurusan dengan twinbakies...birthday cake untuk 2 orang anaknya iaitu Batrisyia & Insyirah...happy birthday..

Tuesday, 26 April 2011

Ben-10 choc. birthday cake for Faiz & Fareez..




Pn Hanim (PA Pengarah IPRM) mintak dibuatkan birthday cake untuk 2 org anak terunanya, Faiz & Fareez..nk celebrate kat Tadika IPRM..suruh letak gambar Ben-10..ok tq Pn Hanim

Thursday, 14 April 2011

birthday cake for Aina..


...tq En Mukhtar Darwish (IPRM)...antara regular customer twinbakies..order choc. cake untuk cucu tersayang..Aina..tq En Mukh..

Sunday, 13 March 2011

..Adib Zhafri birthday cake..


RM60/kg..Adib ni anak sedara saya yang comel & montel..duduk di Muadzam Shah..semalam ibunya request nak birthday cake dan tak kisah mcmana pun..so..memandangkan semalam sibuk dengan family gathering lagi .. nak bincang majlis perkahwinan adik bongsu..saya pulak diarahkan masak kuah soto, oder sate & saya buat sikit cream puff..so happy birthday Adib!